6 תשובות
תכתבי לה משהו מה איכםת לך
תכתבי לה משהו זה נראה שהיא כן מתעניינת בך תשאלי אותה איך היא ומה היא עושה ואיך עבר עליה השבת!
בהצלחה 3>
בהצלחה 3>
אולי היא מחכה שאת תיזמי איתה שיחה? אני לא חושבת שיש משהו שתוכלי להפסיד בלשאול אותה מה קורה איתה ולהתעניין בה, לכי על זה:)
שואל השאלה:
אבל לפני שבוע היא שאלה משו בקבוצה ועניתי בפרטי והיא רק רשמה לי תודה ולא המשיכה תשיחה (מה שבדר"כ כן קורה) ואחרי איזה כמה ימים הגבתי לה על סטטוס שהעלתה בוואצאפ והיא רק הגיבה בסמיילי (האמת שלא באמת היה יותר מידי מה להגיב אבל בכל זאת..) אז אני ממש בלי בטחון לשלוח לה משו
עצבן אותי היחס שלה ..
אבל לפני שבוע היא שאלה משו בקבוצה ועניתי בפרטי והיא רק רשמה לי תודה ולא המשיכה תשיחה (מה שבדר"כ כן קורה) ואחרי איזה כמה ימים הגבתי לה על סטטוס שהעלתה בוואצאפ והיא רק הגיבה בסמיילי (האמת שלא באמת היה יותר מידי מה להגיב אבל בכל זאת..) אז אני ממש בלי בטחון לשלוח לה משו
עצבן אותי היחס שלה ..
אנונימית
אז כדאי לך לנסות לדבר איתה על זה, זאת נראה לי האופציה היחידה שתעזור לך להבין מה קורה איתה אם את סתם קוראת יותר מידי לתוך זה או שהיא באמת מתרחקת, אם זה באמת ממש מפריע לך תכתבי לה
תכתבי לה תתעלמי מהאגו
באותו הנושא: