19 תשובות
שואל השאלה:
ואם אפשר לנעוץ!!
שיגיע לכולם זה בשביל סקר חשוב..
אנונימי
ביטחון נמוך בלי אגו
(ברור)
ונעצתי
קשה
אני חושבת בלי אגו
ביטחון גבוה ואגו
אני מעדיפה ביטחון גבוה ואגו, בן אדם שאין לו בכלל אגו זה בן אדם בלי עמוד שידרה..
נעצתי בשבילך
ביטחון גבוה ואגו
q4
שיפסיקו לשאול את זה, זו ההעדפה שלי, אבל בשבילך אני אנעץ.
] [
ביטחון נמוך בלי אגו
ביטחון גבוה ואגו
שאלה חסרת תכלית
למה אי אפשר להיות גם עם ביטחון גבוה ועם אגו נמוך
יש לא מעט אנשים כאלה
אנונימי
ביטחון נמוך
ביטחון גבוה ואגו. (מקווה שהאגו סבבה)
אנונימית
חבל שאין אפשרות של ביטחון נמוך עם אגו
ביטחון נמוך בלי אגו אני אוכל להסתדר עם זה אגו זה בלתי נסבל...
ביטחון ממוצע וללא אגו (:(

אבל אם חייב אז ביטחון נמוך ללא אגו
נמוך בלי אגו
בטחון גבוה ואגו.
נכון, אגו זה לא דבר טוב. אבל אני לא רואה את עצמי מסתדרת בלי בטחון. במיוחד עם איך שהעולם הזה הולך ומתפתח. בטחון גבוה זה באופי שלי, האגו יכול להצטרף. אפשר לשלוט בו.
ממש תלוי במינון
ביטחון גבוהה ואגו מן הסתם