4 תשובות
הגובה שלך מדהים אמלה
אסתכל על הגבוהה ואחשוב שאיזה כיף לב
אסתכל על הגבוהה ואחשוב שאיזה כיף לב
גם אני 1.7 וזה תמיד נחמד וטוב
הגובה שלך מדהים יש מלא בנות שהיו מתות לגובה הזה ואפילו בנים,וגם אם הגובה שלך לא היה טוב אין לך סיבה להיות בחוסר ביטחון אף אחד לא מושלם(חוץ ממני)
או וואו מטר שבעים חלום שלי.... אז צריכה להרגיש בת מזל...
הרבה אנשים ירצו גובה כמו שלך אין צורך להרגיש חוסר ביטחון זה מדהים
הרבה אנשים ירצו גובה כמו שלך אין צורך להרגיש חוסר ביטחון זה מדהים
באותו הנושא: