3 תשובות
הלוואי והייתי יודעת
הלוואי והייתי יודעת,
אני כלכך מזדהה. נעצתי❤
להגיד סטופ!
ככל שתעשי את זה יותר
תצליחי
בהתחלה זה לא בהכרח יעבוד
אבל בהמשך

זאת העצה הכי טובה שמצאתי ^
אפילו להתמקד באותו רגע במה שאת עושה לא עזר לי למשל אם את שוטפת ידיים לחשוב נטו על זה אבל את גם יכולה לנסות