18 תשובות
כל עוד זה לא ישבור את הצום לפני הבדיקה-תיקחי
שואל השאלה:
אם אני לוקחת עם מים זה נחשב לשבור צום ?!?
אנונימית
לבדיקת דם אני חושבת שמותר לשתות מים
לקחת כדורים לפני בדיקת דם זה לשבור צום זה כמו לאכול זה לא קשור לאם את לוקחת עם מים או בלי מים
אם הבדיקה בבוקר אין בעיה לשתות עכשיו...
יש הרבה בדיקות דם שצריך צום של 12 שעות
שואל השאלה:
אה פאק
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה 12 שעות והפסקתי לאכול בשש וחצי ואני הולכת מחר בשמונה >_<
אנונימית
הצום הוא בין 8 ל12 שעות לפני הבדיקה..לבדיקת ברזל מספיק 8 שעות..השאלה אם יש עוד מטרה לבדיקה...
שואל השאלה:
אין ההורים שלי רוצים לבדוק עם הכל בסדר כזה והכל תקין ולא בא לי שהם יכעסו עליי
אנונימית
רשום שאסור לקחת ברזל 3 ימים לפני הבדיקה!!
ומותר לשתות מים..קראתי באתר של כללית...
אל תיקחי עכשיו ברזל אולי בכל זאת המדדים יהיו בסדר...ברזל מקבלים גם ממזון...ואם לא יהיה טובים תבטיחי שתקחי קבוע ותרגיעי אותם...
תקחי עכשיו :)
תנסי מה יש לך להפסיד...גם אם לא יעזור לבדיקה זה זמן טוב להתחיל..את צמחונית?!
למה לא לקחת
מעניין איך יצאו המדדים שלה..(:
באותו הנושא: