9 תשובות
תתקשרי לשירות לקוחות שלהם או משהו לברר
הכל בסדר, גם לי.. זה לא נורא בכלל, משלימים את זה דרך כדורים (עם מרשם כמובן) ודרך מאכלים מלאי ברזל, כמו בשר וירקות ירוקים .. תרגישי טוב ❤
שואל השאלה:
לא יודעת הוא אמר לי להתקשר לרופא משפחה התקשרתי כבר לשירות לקוחות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני צמחונית ואני לא באמת יודעת אם חסר חי מלא או לא
יש לי 8.2 ובטווח המינימום זה 10 והמקסימום זה 200
זה חמור?
אנונימית
שואל השאלה:
איפה כתוב באתר על הרופאי משפחה?
אנונימית
לא משנה מה קורה- אל תהיי בלחץ. את יכולה להתקשר גם אחרי הלימודים.
אני במכבי אז לא יודעת כלכך איך לסייע לך, אבל יש באפליקציה שלהם מנוע חיפוש של רופאים לפי תחום התמחות. יכול להיות שיש דבר כזה גם באפליקציה של כללית
לפי מה שתיארת חסר לך פריטין
את צריכה לקחת תופסת ברזל ממליצה על האבקה של אלטמן
עם תוספת ויטמין c (הרופא כבר ימליץ או על כדורים)
אם את נכנסת לאפליקציה את הולכת לקבעית תור לרופא משפחה
מה iron שלך?
מרגיעה אותך וזה חוסר אבל בסדר, גם לי היה לפני שנה וחצי ככה והעלתי לאט לאט

או פשוט להתקשר למשרד של הקופת חולים הכל בגוגל
לפי ת.ז לשאול אצל איזה רופא את נמצאת ולקבוע תור
שואל השאלה:
התקשרתי והוא אמר לי להשלים במשך חודש כל יום שקית. הוא נתן לי מרשם לשפתון עם ברזל.
שכחתי להגיד לו שאני לא מקבלת מחזור, אתם יודעים אם זה בגלל המחסור ברזל?
אנונימית
בגלל החוסר כן