8 תשובות
המטרה שלו זה לעזור לך,
אם את לא מרגישה בנוח לגבי שאלה כלשהי את לא חייבת לענות
אם את לא מרגישה בנוח לגבי שאלה כלשהי את לא חייבת לענות
תגידי "לא נעים לי לענות על השאלה הזאת"
מה את מגדירה כשאלות פולשניות?
ואת יודעת, בשביל לטפל בנפש צריך לחשוף אותה...תני לו לעזור לך.
ואת יודעת, בשביל לטפל בנפש צריך לחשוף אותה...תני לו לעזור לך.
תשמעי השאלות זה בניסיון לעזור לך,
גם אם לא תדברי ככ הוא שומע לפי הטון דיבור ורואה על הפנים ויודע לקרוא את ההתנהגות שלך, המטרה שלו זה להבין את הבעיה בשביל למצוא לה פיתרון או לעזור.
אין לך מה לדאוג גם, זה הרבה פחות פולשני מ, בואי נגיד קולונוסקופיה
גם אם לא תדברי ככ הוא שומע לפי הטון דיבור ורואה על הפנים ויודע לקרוא את ההתנהגות שלך, המטרה שלו זה להבין את הבעיה בשביל למצוא לה פיתרון או לעזור.
אין לך מה לדאוג גם, זה הרבה פחות פולשני מ, בואי נגיד קולונוסקופיה
הוא בטוח ישאל שאלות פולשניות, אם זה לא נעים לך את לא חייבת לענות
אבל הוא רק רוצה לעזור לך, ככל שהוא ידע יותר ככ העזרה תהיה טובה יותר
אבל הוא רק רוצה לעזור לך, ככל שהוא ידע יותר ככ העזרה תהיה טובה יותר
כמו שכולם כתבו, המטרה שלו היא לעזור לך.. אבל אם את מרגישה לא בנוח פשוט תעני קצר או שפשוט תעני שלא נעים לך.
בהצלחה !
בהצלחה !
אני מציע לך ללכת לבעלת מקצוע אישה ולא לגבר, ככה פחות תיהי מובכת ויותר יהיה לך קל.
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה שהוא הפסיכיאטר הקבוע שלי... ואין לי אפשרות להחליף כי הוא מכיר אותי הכי טוב...
כן אבל הבעיה שהוא הפסיכיאטר הקבוע שלי... ואין לי אפשרות להחליף כי הוא מכיר אותי הכי טוב...
אנונימית
באותו הנושא: