9 תשובות
אני גאה בךך
כל הכבוד לך...
גאה בך
גאה בך
גאה בך מאוד!
כל הכבוד גאים בך (:
כל הכבוד תמשיכי ככה!!
אני איתך בזה, גאה בך!
אני איתך בזה, גאה בך!
כל הכבוד!!!!
שאלה ללא מהות,מדווח.
אנונימי
היא לא שאלה כלום^^
היא ביקשה שנעזור
וכל הכבוד גאה בך
היא ביקשה שנעזור
וכל הכבוד גאה בך
מלכה כל הכבוד
באותו הנושא: