התחברות
הרשמה
זה בסדר להתפטר בהודעת ווצאפ?
11 ביולי 2022, 18:17
התפטרות
עבודת נוער
3 תשובות
כן
S
S0UL
כן נראלי
b
boy10
כן עשיתי את זה כבר פעם אחת.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
באותו הנושא:
זה בסדר להתפטר דרך הודעה בווצאפ?
זה בסדר להתפטר בשיחת טלפון?
לגיטימי להתפטר בווצאפ?
אני רוצה להתפטר זה בסדר לשלוח את ההודעה הזאת?
זה רע להתפטר בהודעות? אין לי זמן להתקשר.
אני עובדת באיזה מקום כבר 7 ימים והיום לא הגעתי ואני רוצה להתפטר. אני לא רוצה להגיעה מחר זה בסדר לשלוח הודעה?
להתפטר בהודעה זה בסדר?
זה בסדר להתפטר בהודעה? לא באלי לבוא לשם עוד פעם
זה בסדר להתפטר בהודעה?עבדתי 3 פעמים
האפשר אפשר להתפטר בהודעה בטלפון?
זה בסדר להתפטר בהודעה? נסחו לי משהו דחוף