התחברות הרשמה

להתפטר בהודעה זה בסדר?

11 באפריל 2019, 13:49
התפטרותעבודת נוערדיני עבודהחוקי עבודהעבודה    
3 תשובות
כן
זה כיף
אנונימי
כן
Princesa
תלוי במה את עובדת. לדעתי זה לא בסדר
7
796f752077696c6c20646965
באותו הנושא:
זה רע להתפטר בהודעות? אין לי זמן להתקשר.
עזרה דחוף אחרי שהתחייבתי לא להתפטר ממלצרות זה כבר ממש קשה לי מה אפשרי לעשות כדי להתפטר הרב מלצרים רוצה לבוא לבקר אותי
זה בסדר להתפטר בהודעה?עבדתי 3 פעמים
זה בסדר להתפטר בהודעה? נסחו לי משהו דחוף
אתמול שלחתי הודעה למנהלת שאני עוזבת את החנות שאני עובדת בה ושחלטתח להתפטר והיא לא הגיבה, מה זה אומר? תודה לעונים.
זה בסדר להתפטר ממקום עבודה למרות שכבר הגשתי משמרות לשבוע הזה? המשך
אפשר להתפטר בהודעה בוואסצפ?
אפשר להתפטר בהודעה?
אני רוצה להתפטר מהעבודה, מה לרשום למנהלת בהודעה?
מה לרשום למנהלת בהודעה שאני רוצה להתפטר?
להתפטר? אם כן, איך?