התחברות
הרשמה
זה בסדר להתפטר בהודעה? נסחו לי משהו דחוף
11 באפריל 2019, 12:39
חוקים
כתיבה
הודעות
עבודת נוער
התפטרות
2 תשובות
אה להתפטר כן חשבתי להיפרד
Queen Butterfly
כן. מה אכפת לך? אתה לא הולך לראות אותם שוב בכל מקרה
אנונימית
באותו הנושא:
נסחו לי הודעה לרשום למורה שלי שהתלכלכתי ממחזור
משהו יכול לעזור לי לנסח הודעה למשהי שאני רוצה לדבר באינסטגרם?
זה רע להתפטר בהודעות? אין לי זמן להתקשר.
זה בסדר להתפטר בהודעה?עבדתי 3 פעמים
בנות בבקשה דחוף.. איך לנסח הודעה לקוסמטיקאית חדשה?
אתמול שלחתי הודעה למנהלת שאני עוזבת את החנות שאני עובדת בה ושחלטתח להתפטר והיא לא הגיבה, מה זה אומר? תודה לעונים.
זה בסדר להתפטר ממקום עבודה למרות שכבר הגשתי משמרות לשבוע הזה? המשך
אפשר להתפטר בהודעה בוואסצפ?
אני עושה דוגיסטר על כלבה עצלנית שלא זזה ואני רוצה להתפטר איך לנסח הודעה יפה ומכובדת בווצאפ לבעל הכלבה
אני רוצה להתפטר מהעבודה, מה לרשום למנהלת בהודעה?
מה לרשום למנהלת בהודעה שאני רוצה להתפטר?