10 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
הייתה לכם עבודה שאתם אומרים את זה?
אני מכירה גם אנשים שהתפטרו בסמס
אנונימית
כן אבל עדיף שלא
את יכולה הכל אפשר
שואל השאלה:
אם לא מתאפשר פנים מול פנים אז מה הבעיה
אנונימית
תתפטרי אז בשיחת טלפון :)
כן. את לא חייבת כלום
עדיף שלא.
שואל השאלה:
אני יודעת שצריך שם, אבל זה לא אומר שאי אפשר לבוא בשביל זה ביום אחר
אנונימית