10 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
הייתה לכם עבודה שאתם אומרים את זה?
אני מכירה גם אנשים שהתפטרו בסמס
למה לא?
הייתה לכם עבודה שאתם אומרים את זה?
אני מכירה גם אנשים שהתפטרו בסמס
אנונימית
כן אבל עדיף שלא
את יכולה הכל אפשר
שואל השאלה:
אם לא מתאפשר פנים מול פנים אז מה הבעיה
אם לא מתאפשר פנים מול פנים אז מה הבעיה
אנונימית
תתפטרי אז בשיחת טלפון :)
כן. את לא חייבת כלום
עדיף שלא.
שואל השאלה:
אני יודעת שצריך שם, אבל זה לא אומר שאי אפשר לבוא בשביל זה ביום אחר
אני יודעת שצריך שם, אבל זה לא אומר שאי אפשר לבוא בשביל זה ביום אחר
אנונימית
לא
באותו הנושא: