4 תשובות
כן כי כל הפואנטה בשינה זה לתת לגוף לעשות את העבודה שהוא עושה בלילה
אני ישנה כל יום באחד וקמה באחד (בצהריים) זה נורא??
כן
ו00 זה שעה מאוחרת יחסית לגילי? (14) כי אני חושבת שהרגלתי את עצמי לישון בשעות כאלה או יותר מאוחר ולקום ממש בצהריים השאלה אם זה פוגע בגדילה ואם אני יכולה לעשות משהו שישנה את זה
באותו הנושא: