התחברות
הרשמה
לשאול חברים אם בא להם לשחק בשעה 21 כזה זה מאוחר יחסית?
כי בדרכ משחקים איזה 3 שעות
23 בספטמבר 2021, 19:41
משחק
משחקי מחשב
לילה
עייפות
שינה
2 תשובות
זה חופש אז זה בסדר
א
אל תחסמו אותי
לא מאוחר
.apathy
באותו הנושא:
חבר שלי לא התחבר כבר 4 שעות כמעט,לשאול אם הוא בסדר?
אמא שלי לא נותת לי לצאת עד שעות מאוחרות ושעות מאוחרות זה לא 3 בלילה עכשיו ,שעות מאוחרות זה 12
נניח שהגעתי מאוחר הביתה ואני רעב אבל השעה קצת מאוחרת למדיי, לכן אני רוצה לשאול האם אני יכול להתפנק על איזה אפרסק בתנאים אלו?
באיזה גיל מתאים כבר לצאת עם חברים רחוק מהבית או עד לשעות מאוחרות (אחריי חצות)
אני חיכיתי לחבר שלי אחרי שיסיים לשחק עם חברים שלו, הוא ידע שאני קמה מחר מוקדם והוא התקשר אליי יחסית מאוחר כבר שכמעט הלכ
קבענו לשחק יחד, הוא אמר שהוא לא בבית ויותר מאוחר נשחק עברו שעתיים וחצי, לשלוח הודעה?
אחרי כמה שנים של היכרות חבר שלכם בא ושאל אם הוא יכול להיפגש בשעה מאוחרת?
אנשים שהולכים לישון מאוחר, ובפרט, גיימרים שנשארים לשחק עד מאוחר בלילה...
אני הולכת לחברה, השעה מאוחרת וחשוך ומפחיד פליז תרגיעו אותי
זה מאוחר לצאת עכשיו עם חברים או עוד חצי שעה ?
אני בן 14 וההורים שלי לא נותנים לי לשחק יותר מאוחר מהשעה שמונה אני לא יכול לצאת עם חברים כי בשעה שמונה אני כבר צריך