7 תשובות
אני מדבר עם מישהי
כי אני עדיין בדרך לבית מהעבודה.
ישנתי שנצ 5 שעות, הרס לי את הלילה -_-
כי אני ילד גדול ואני עושה מה שבא לי
כי אני מפגר
כי... עבודה... איכס...
זה תמיד ככה לא זוכרת מתי נרדמתי נורמלי חחח