27 תשובות
לא
כן
אנונימית
חחח נראה לי
לא מלא אבל כן
האמת שכן (וכן זה אנונימי ממין זכר)
ירושה מאמא
אנונימי
האמת כבר לא אכפת לי מכלום אז אני לא טורחת לבכות
לא(:
לא .
לא
לא רק שקרה משהו
כן.
קכן
פעם כן, בשנים האחרונות לא
אבל כשזה קורה, קשה להפסיק, וזה כי אני מדחיקה הרבה ואז הכל מתפרץ
יחסית כן
בימי שלישי בעיקר
מה פתאום אני אוהבת לחיות
כמעט רק מסרטים
כן
יש לי מה שאני קורא לו בכי צומי
אני לא שולטת בזה והלוואי והייתי
אבל אם קרה לי משהו
ואנשים יבואו ויגידו אוי אוי
המוח שלי חשוב באופן אוטומטי שצריך לבכות
ובום בכי

זה היה בעיקר בילדות עכשיו זה לא קורא
לרוב התקפי חרדה אבל גם זה לעיתים רחוקות
לא לפעמים אני רוצה לבכות ולא מצליח
אנונימי
כשאני לבד עם עצמי אני מסוגלת לבכות בלי סוף אבל כשאני ליד אנשים כמעט אף פעם לא יראו אותי בוכה