28 תשובות
אין ככ מה לעשות עם זה...אתה לא שולט בנטייה המינית שלך וגם הם לא יכולים.
אני פה אם אתה צריך לדבר❤
שואל השאלה:
אני בן...
אנונימי
אויש סורי תיקנתי
אויש נו באמת זה פשוט לא בסדר כבר הגענו לשלב שזה לא צריך להיות בעיה אל תדאג נראה לי שזה יסתדר בסוף אם בא לך לדבר אני כאן
היי אני בת ואני גם מהקהילה אני עוד לא יצאתי מהארון כי אני באה ממשפחה דתית וכל הצד של אבא שלי בכלל חרדים ואני באמת לא יודעת מה אני אמורה לעשות כי אני יודעת מה תהיה התגובה שלהם
בכל מקרה מה שאני באה להגיד זה שתן לזמן לעשות את שלו ההורים שלך לא שונאים איתך דבר כזה בחיים לא יכול לקרות כנל גם ילד להורים שלו זה פשוט נגד חוקי הטבע אז תן לזמן חעשות את שלו ובסוף הם יפנימו שאין מה לעשות אתה הבן שלהם ובגלל הנטייה המינית שלך הם לא ינטשו אותך אתה חשוב להם יותר מהכל

אם אתה רוצה לפרוק לדבר תצחוק או סתם לדבר כזה בכיף אתה יותר ממוזמן.......❤
שואל השאלה:
הם זרקו אותי מהבית לפני כמה שנים...
אנונימי
אהה בן כמה אתה בכלל אם אתה אומר לפני כמה שנים?
ואל תדאג הם יתחרטו תאמין לי כולם טועים גם הם בני אדם
אבל בינתיים אתה יכול למצוא את האהבה שלך את הבן זוג שלך שאיתו אתה תרצה לגור ואולי גם להתחתן תצעסק בהווה אל תתעסק בעבר הוא רק יכשיל אותך
עצוב לי בשבילך. מאחל לך שההורים שלך יתפכחו יום אחד. בינתיים הכי חשוב שתאהב את עצמך ותמצא מי שיאהב אותך. זה לא במקום אבל זה ייתן לך המון. תתמקד במי שכן מקבל אותך היום.
בן כמה אתה ?יש אולי קהילות שיכולות לעזור
אנונימית
תבכי פוסטמה
תהיי אנטישמית
שיבינו את הצביעות (לא באמת להיות כזו יותר תעמידי פנים כזה)
מה הקשר אנטישמית מה היא נאץית? רוב הסיכויים שהיא יהודיה בעצמה^
אנונימית
אבל שיבינו כמה נורא זה מרגיש ולא הגיוני שתוציא אותם צבועים, זה הרעיון הכי טוב שלי
שואל השאלה:
אני בן 19 ואני לא הומו אני טרנס
אנונימי
שואל השאלה:
ואני גר בהוסטל
אנונימי
אה אז אותו דבר לא?
שואל השאלה:
פניתי לאחת כמוני לא תמצאו שכתבה כמה אני אהיה מאושר כשאמצא בן זוג
אנונימי
אתה הומו בת ? כאילו סליחה לא הבנתי את. בת שהפך לבן שהומו? תנסה להכיר מישהו בברים וכאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני טרנס מבת לבן, לא הזכרתי את הנטיה המינית שלי וגם לא שאלתי איפה אני יכול להכיר...
אני לא בטוח בנטיה המינית שלי ולא מחפש להכיר... אני סך הכל רוצה חיבוק מאמא
אנונימי
אה אויי המשפחה שלך דתייה ? יש אירגונים כאלה שיכולים לעזור לך תחפש הם לא רוציפ לדבר איתך ? מתי העיפו אותך מהבית באיזה גיל ?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הם לא דתיים
הם כן מדברים איתי אבל לא מוכנים שאחיה בבית
והם העיפו אותי בגיל 14 או 15 לא זוכר
אנונימי
אהה הבנתי אותך
אני ממליצה לך ללכת למשפחה שלך עם כל הקושי ולדבר איתם אני בטוחה שאם תדבר איתם באמת מהלב אתה תקבל גם נשיקה לא רק חיבוק מאמא
שואל השאלה:
ניסיתי אלפי פעמים
אנונימי
אם יש לך אולי אחים ואחיות תדבר איתם ותגיד להם ותסביר להם שאין להם ממה לשנוא אותל ולא לקבל אותך כי אתה אח שלהם הנטייה המינית שלך זה לא מה שקובע מה שקובע האופי ולא שום דבר אחר
תגיד להם שידברו ושינסו לשכנע את ההורים שלך לדבר איתך לפחות פעם אחת שיבינו את המקום שלך וכמה שאתה ניפגע וכואב לך
שואל השאלה:
אחותי לא מדברת איתי ולא מוכנה שאתקרב אליה
אנונימי
מהה
למה אם היית אח שלי הייתי מקבלת אותך כמו שאתה גם אם אני הייתי חלק מהקהילה וגם אם לא אתה בנאדם מהמם והלוואי והמשפחה שלך תבין מה היא מפסידה
אני מצטערת אבל אין לי עוד איך לעזור לך חוץ מלהציע לך לדבר איתי לפרוק לצחוק אני מבטיחה שאני לא שופטת מקבלת מכילה ושזה יהיה כמו חיבוק גדול אולי לא מאמא אבל בהחלט חיבוק
הלוואי והייתי יכולה לעשות משהו מעבר....❤❤
הי אנונימי,
קוראים לי מוריה, ואני מתנדבת בעלם בניידת הדיגיטלית, שזה פרוייקט שעוזר לנערים ונערות ברשתות החברתיות.

קראתי את הפוסט שלך, ואת התגובות שכתבת למי ששאלה.. אני שומעת בפוסט שלך עצב, וכאב, ותסכול, ולבד. גם זה שאתה גר בהוסטל בטוח לא פשוט, וגם הרצון המאוד מובן הזה, של חיבוק מאמא. בן כמה אתה? יש מישהו או מישהי קרובים בחיים שלך?
רוצה לחזק אותך על שכתבת פה והצפת ושיתפת, נתת לאחרים הזדמנות לכתוב ולעזור.. זה לא מובן מאליו היכולת לעשות את זה. אם כי נשמע שכבר עברת דבר או שניים בחיים ואתה יודע שלפעמים אין ברירה...
אתה מוזמן אם תרצה לכתוב לי. אפשר קצת לדבר בינינו, בלי לשפוט , קצת אולי לשפוך מה שעל הלב. לפעמים זה קצת עוזר.
זה פרופיל של עלם, אבל אם תכתוב לפה הודעה פרטית, ותצרף את הכותרת של הפוסט ידעו להפנות אותך אליי, ונוכל לדבר. אפשר גם באינסטגרם/טיקטוק nayedet.digital או במייל שלנו [email protected].

מוריה.