התחברות
הרשמה
אני מרגישה שיש הרבה אנשים שחושבים עליי דברים רעים וזה גורם לי לבכות מה לעשות?
17 בינואר 2020, 22:42
דיכאון
בכי
מצב רוח
שנאה
3 תשובות
להתעלם, אין כלכך דרכים אחרות.
ה
הרב ז. ענקי
לפהסיק לחשוב את זה
Z
Zhou Fan
לנשום עמוק
מ
מלכה בלגן
באותו הנושא:
איך יש הרבה אנשים שחושבים שליאור אנדר היא בן?
למה אנשים בארץ קוראים לכל שחור אתיופי?אני רואה הרבה שחושבים שטיה ופיי אתיופיות.כמה בורות
למה יש במדינה כל כך הרבה אנשים שחושבים ששמאלנים הם בוגדים ושהם בעד ערבים? איך אנשים יכולים להיות כל כך בורים?
למה יש אנשים שחושבים שעליהם להיות נאמנים למישהו יותר מאשר לקב"ה?
למה יש כל כך הרבה אנשים שחושבים שאנורקסיה זה תת משקל?
אנשים שחושבים שאנשים מאמינים ודתיים הם לא רציונליים
כבר הרבה זמן שאני חושבת על זה ורציתי לבדוק אם יש אנשים שחושבים כמוני
למה יש אנשים שחושבים של אנשים שהגיעו מאפריקה יש יותר גדול מאנשים "רגילים" .
אני מרגישה אני ילדה ריקנית, שאני ילה משעממת ושזה מה שחושבים עלי. שאני ליד אנשים אני לא ממש יודעת מה להגיד וזה הורס לי
מה דעתכם על מחקר שיצא שאומר שאנשים שחושבים שהם חכמים/יפים הם בתכלס הרבה רמות מתחת לאלו שחושבים שהם לא חכמים/יפים?
למה יש אנשים שחושבים שאנשים ביישנים הם סנובים?