3 תשובות
כי זה נראה מזעזע
אבל בכללי זה תקופה קצרה ואין סיבה "להסתגר בבית" כי הולכים עם זה רק בבית גם ככה
אבל בכללי זה תקופה קצרה ואין סיבה "להסתגר בבית" כי הולכים עם זה רק בבית גם ככה
כי זה לא נראה טוב בלשון המעטה.
כאילו שמים עליך רסן של כלבים.
זה סוג של מתכון בטוח להתעללות חברתית.
כאילו שמים עליך רסן של כלבים.
זה סוג של מתכון בטוח להתעללות חברתית.
כי זה כואב, מגושם והם חוששים מחרם...
אגב לא כולם יכולים לשים את זה רק בבית אני מכירה מישהי שהאורתודנט אמר לה לשים את זה 24 שעות ( ועוד זה היה מסיכה פנים כזאת ) והיא ממש התביישה בהתחלה
אגב לא כולם יכולים לשים את זה רק בבית אני מכירה מישהי שהאורתודנט אמר לה לשים את זה 24 שעות ( ועוד זה היה מסיכה פנים כזאת ) והיא ממש התביישה בהתחלה
אנונימי
באותו הנושא: