6 תשובות
אז תגידי להם שזה מפריע לך ואם הם לא מסכימים או רוצים אז פשוט תחפשי חברים אחרים הם לא טובים לך
מצטער להגיד לך אבל הם לא חברים. הם לא שווים אותך בחבורה שלך ושאת תיהיי חברה שלהם. הגיע הזמן שלך לחפש חברים חדשים שאכפת יהיה להם באמת ממך. מגיע לך יותר מזה,שאנשים אחרים יזמינו אותך ושלא תצטרכי את לרדוף אחרי אנשים.
אני בן 13 ואולי הדעה שלי לא תיחשב אבל אני אומר להחליף חברים
אם להיות כנה, זה לא נראה כאילו הם מכלילים אותך בתור חברה מהצד שלהם. הם לא חברים שלך וממליצה לך להתרחק כמה שיותר מהר כדי לא להפגע. אם הם שוכחים אותך זה מעולה, יהיה לך קל יותר לנתק קשר. (לא מעולה כן אבל הבנת)
הם לא חברים תחליפי
ותאמיני לי שיגיע גם הרגע שלך לזהור, מניסיון :)
ותאמיני לי שיגיע גם הרגע שלך לזהור, מניסיון :)
ועל זה נאמר: עם חברים כאלה מי צריך אויבים.
נשמע שהם מתעלמים לחלוטין מקיומך.
אם הם היו חברים מספיק טובים שלך, הם היו מזמינים אותך בלי שהיית צריכה להזכיר להם שאת קיימת.
אף אחד לא עושה לך טובה שהוא מזמין אותך או טורח לדבר איתך. חברות לא באה בכוח, ואם את צריכה כל כך להתאמץ כדי שיהיו חברים שלך, אז כדאי לך לעשות חישוב מסלול מחדש ולהחליף חברים.
בהצלחה רבה ❤
נשמע שהם מתעלמים לחלוטין מקיומך.
אם הם היו חברים מספיק טובים שלך, הם היו מזמינים אותך בלי שהיית צריכה להזכיר להם שאת קיימת.
אף אחד לא עושה לך טובה שהוא מזמין אותך או טורח לדבר איתך. חברות לא באה בכוח, ואם את צריכה כל כך להתאמץ כדי שיהיו חברים שלך, אז כדאי לך לעשות חישוב מסלול מחדש ולהחליף חברים.
בהצלחה רבה ❤
באותו הנושא: