6 תשובות
אם את/ה בטוח שהם ישכחו אפשר להזכיר להם.. אבל אם הם חברים שלך אין סיבה שהם ישכחו(:
אנונימית
להתאבד
מזל טוב! אני מאמינה שהם לא ישכחו(:
אם הם חברים שלך הם לא ישכחו וגם אם כן פשוט תעלי לסטורי its my birthday
וזהו כולם יזכרו
לא לעשות כלום, הם בני אדם והם גם שוכחים.
הם לא ישכחו