6 תשובות
אם את/ה בטוח שהם ישכחו אפשר להזכיר להם.. אבל אם הם חברים שלך אין סיבה שהם ישכחו(:
אנונימית
להתאבד
מזל טוב! אני מאמינה שהם לא ישכחו(:
אם הם חברים שלך הם לא ישכחו וגם אם כן פשוט תעלי לסטורי its my birthday
וזהו כולם יזכרו
וזהו כולם יזכרו
לא לעשות כלום, הם בני אדם והם גם שוכחים.
הם לא ישכחו
באותו הנושא: