4 תשובות
הייתי נעלב אם כולם היו שוכחים אבל בדרך כלל מישהו זוכר ומזכיר לאלה ששכחו. אני הייתי נעלב קצת אבל לוקח גם בפרופורציות, זה יכול לקרות לכולם ובסדר זאת כולה יום הולדת
קורה לי כל שנה...
מה מעצבן בלהגיד מחר יש לי יום הולדת? כאילו מחר יש לך יום הולדת מה הבעיה בלהגיד את זה לול את חושבת יותר מידי
הייתי ממש נעלבת אבל יודעת שגם אני תמיד שוכחת ימי הולדת אפילו של המשפחה שלי אז אין לי ממש זכות לכעוס