4 תשובות
קחי את הזמן להתבאס על זה אבל תזכרי שעם הזמן זה פחות יפריע לך. תעשי דברים שעושים לך טוב עם אנשים שמשמחים אותך.. תכתבי על זה ואל תדחיקי את מה שאת מרגישה. אין פתרון קסם, בסוף זה יעבור
בהצלחה!
שמעי אני גם הייתי במצב כזה
פשוט מחקי אותו מהחיים שלך
תחסמי באינסטגרם בווצאפ מחקי הודעות תמונות וכל דבר שמזכיר לך אותו לא פגישות ולא כלום
תעשי רשימה של דברים מעליבים שהוא עשה לך וכל פעם שתתגעגעי תקראי את זה (זה עוזר)
תביני שאת לא צריכה אנשים שלא צריכים אותך !
היי זה מצב נורא מבאס, אני יודעת.
אין דרך לגרום לרגשות להיעלם בבום, הזמן עושה את שלו- פשוט תהיי עם אנשים שמעריכים אותך ותעשי דברים שמשמחים אותך ותזכרי שהכי מגיע לך שישימו לב אלייך 3>
אני הכי מבינה אותך
כאילו כרגע זה מה שאני עוברת
גם לי היה קטע עם איזה מישהו ולאחרונה הקשר נותק כזה ואני ממש משתגעת מזה
ולא יודעת מה בדיוק קרה שם ואני גם לא מנסה לדעת כי לא רוצה להיפגע יותר
אני פשוט מנסה מה שכולם אומרים (למחוק כל דבר שקשור אליו כבר חסמתי אותו בוואטספ, ואני מחקתי את השיחה שלנו ואת התמונות שלו ) וכל דבר שכתבתי עליו כי אני באמת מנסה לשחרר כי זה לא יעזור לי שיש לי תמונות שלו ודברים שקשורים אליו זה רק מקשה ממש ולא נותן לעבור הלאה.
ואני גם משתדלת כמה שיותר להתעסק בדברים(למרות שאני באמת די עסוקה בדברים) אז זה עוזר לי ממש .
אני מאמינה שגםאת יכולה לשכוח אותו אומנם בהתחלה זה ניראה בלתי אפשרי וקשה ממש אבל זה עוד יקרה ונעבור את זה ונכיר אנשים חדשים ונתעסק בדברים יותר חשובים כי הם לא שווים את הזמן שאנחנו מבזבזות עליהם !!!
אנונימית