7 תשובות
שואל השאלה:
זה אף פעם לא מספיק
חייב למהר חייב להפסיק
הרכבת יוצאת עוד שנייה
והנה אנחנו בתחנה האחרונה
כאן הילדות נגמרת סופית
כאן מפסיקים לאכול בכפית
מעכשיו יש לך את הבעיות של הגדולים שכל כך רצית
מהיום אתה חייב לזכור שעוד לא מיצית
אתה חייב לזכור כדי שלא לוותר
כי יבוא היום ותרגיש קצת אחר
תרגיש שאין עוד סיבה להמשיך לחיות
אפילו תיפרד מהאחיות
כי האכזבה מתחילה לגבור
והכאב מתחיל לקבור.
זה אף פעם לא מספיק
חייב למהר חייב להפסיק
הרכבת יוצאת עוד שנייה
והנה אנחנו בתחנה האחרונה
כאן הילדות נגמרת סופית
כאן מפסיקים לאכול בכפית
מעכשיו יש לך את הבעיות של הגדולים שכל כך רצית
מהיום אתה חייב לזכור שעוד לא מיצית
אתה חייב לזכור כדי שלא לוותר
כי יבוא היום ותרגיש קצת אחר
תרגיש שאין עוד סיבה להמשיך לחיות
אפילו תיפרד מהאחיות
כי האכזבה מתחילה לגבור
והכאב מתחיל לקבור.
אנונימית
וואי זה מדהים. אבל תזכרי שאת בזכות עצמך!
וואי ממש שאהבתי
תרגישי טוב מותק
תרגישי טוב מותק
ואי רואים שזה מלא כאב
נראה מרגש
נראה מרגש
שואל השאלה:
תודה לכולם❤
תודה לכולם❤
אנונימית
זה מדהים!!
כל הכבוד אהובה!!
כל הכבוד אהובה!!
שואל השאלה:
תודה (:
תודה (:
אנונימית
באותו הנושא: