14 תשובות
אל תדאגי... אם הגעת למצב של הגעת לטסט זה כי את מוכנה. בהצלחה :)
שואל השאלה:
היי , היה לי לפני שעה וחצי טסט
והיה ממש טוב !
תודה רבה
הטסטר היה ממש נחמד , יצא שהוא העיר לי שחיכיתי בצומת עוד שתי שניות להשתלב , ראה שאני באה לחזור לימין ואמר לי כן תעברי לימין
ואז בסוף הטסט הוא לקח אותי לאיזה מגרש ואמר לי לעשות חניה בניצב בין שני רכבים ובטעות הלכתי אחורה מדי והוא אמר לי את קרובה אליו אז הלכתי עוד קדימה ואז שהסתכלתי במראה כדי לדעת מתי לסובב את ההגה אמר לי בפשטות את צריכה לסובב את ההגה ויצא לך טוב ועשית כפי שאמר וגם אמר לי אם את יכולה עוד קצת אחורה שהתיישרתי ,
אני לא יודעת טם הוא יכשיל אותי על זה כי באמת היה לי טסט ממש טוב , גם הבוחן היה כל כך שמח ונחמד אליי , המורה אומר שלא בטוח יעביר אם העיר לי כמה פעמים ובמיוחד על החניה
למרות שלא נגע לי בהגה או בברקס
מקווה שיהיה טוב
אעדכן :)
היי , היה לי לפני שעה וחצי טסט
והיה ממש טוב !
תודה רבה
הטסטר היה ממש נחמד , יצא שהוא העיר לי שחיכיתי בצומת עוד שתי שניות להשתלב , ראה שאני באה לחזור לימין ואמר לי כן תעברי לימין
ואז בסוף הטסט הוא לקח אותי לאיזה מגרש ואמר לי לעשות חניה בניצב בין שני רכבים ובטעות הלכתי אחורה מדי והוא אמר לי את קרובה אליו אז הלכתי עוד קדימה ואז שהסתכלתי במראה כדי לדעת מתי לסובב את ההגה אמר לי בפשטות את צריכה לסובב את ההגה ויצא לך טוב ועשית כפי שאמר וגם אמר לי אם את יכולה עוד קצת אחורה שהתיישרתי ,
אני לא יודעת טם הוא יכשיל אותי על זה כי באמת היה לי טסט ממש טוב , גם הבוחן היה כל כך שמח ונחמד אליי , המורה אומר שלא בטוח יעביר אם העיר לי כמה פעמים ובמיוחד על החניה
למרות שלא נגע לי בהגה או בברקס
מקווה שיהיה טוב
אעדכן :)
וואי כל הכבוד, תעדכני
לא משהו חמור מדי, אבל על חניה הם אוהבים להכשיל אם זה לא כמו שהם רוצים
מקווה שהיה סבבה עם הבוחן ותעברי:))
לא משהו חמור מדי, אבל על חניה הם אוהבים להכשיל אם זה לא כמו שהם רוצים
מקווה שהיה סבבה עם הבוחן ותעברי:))
שואל השאלה:
היי שמחה להודיע שעברתי
תודה רבה על התמיכה והחיזוק !!!
היי שמחה להודיע שעברתי
תודה רבה על התמיכה והחיזוק !!!
כל הכבוד!! ומזל טוב
שואל השאלה:
תודה רבה !
הקשבתי לטיפ שלך ולא התייחסתי לבוחן אלא לכביש ולתנועה ובזכות זה לא נלחצתי :)
תודה רבה !
הקשבתי לטיפ שלך ולא התייחסתי לבוחן אלא לכביש ולתנועה ובזכות זה לא נלחצתי :)
ישש איזה כיף לשמוע באמת!! אני עברתי טסט רביעי נטו מלחץ ובשיעורים הייתי מצוינת! בטסט הזה דווקא הייתי על שעה וחצי של שינה עם אוטו שלא נהגתי עליו בחיים ומפקח ביחד, ועברתי
וזה היה נטו בגלל ששיניתי את החשיבה ואמרתי לעצמי שפשוט להתרכז בכביש וממש תכננתי את הדרך מה לעשות ואיך
שמחה לשמוע שזה עזר לך:)
באיזה עיר עשית את הטסט אגבב?
וזה היה נטו בגלל ששיניתי את החשיבה ואמרתי לעצמי שפשוט להתרכז בכביש וממש תכננתי את הדרך מה לעשות ואיך
שמחה לשמוע שזה עזר לך:)
באיזה עיר עשית את הטסט אגבב?
שואל השאלה:
שמחה גם בשבילך :)
העיקר שבסוף עברת והצלחת להתרכז
אני עשיתי את הטסט בראשון לציון , יחסית עיר לא קשה להיבחן וגם לא היו הרבה רכבים על הכביש שנבחנתי
שמחה גם בשבילך :)
העיקר שבסוף עברת והצלחת להתרכז
אני עשיתי את הטסט בראשון לציון , יחסית עיר לא קשה להיבחן וגם לא היו הרבה רכבים על הכביש שנבחנתי
שואל השאלה:
איפה את נבחנת ?
איפה את נבחנת ?
בנתניה.. קצת קשוח לא אגיד שלא
אבל העיקר עבר.. עכשיו אני מסיימת לילה
אבל העיקר עבר.. עכשיו אני מסיימת לילה
שואל השאלה:
וואי אני מבינה אותך , יש לי בת דודה בנתניה עברה בשמיני ועוד אחת בחמישי ,
נכון העיקר שעברת בסוף ומזל טוב על סיום תקופת הליווי !
וואי אני מבינה אותך , יש לי בת דודה בנתניה עברה בשמיני ועוד אחת בחמישי ,
נכון העיקר שעברת בסוף ומזל טוב על סיום תקופת הליווי !
וואי אני בשוק!
ותודה רבה!! ומזל טוב גם לך:))
ותודה רבה!! ומזל טוב גם לך:))
שואל השאלה:
אמן תודה רבה
מחכה לתשובה :)
אמן תודה רבה
מחכה לתשובה :)
תקשיבי באמת שזה בסדר, תקחי נשימה עמוקה ותנסי לחשוב על דברים שאת אוהבת.. ובכללי לשים לב לכל דבר קטן.. ממש תחשבי על הכביש והאזור ולא על מי שיושב לידך
תעדכני איך היה מקווה שתעברי:)
תעדכני איך היה מקווה שתעברי:)
באותו הנושא: