6 תשובות
אוקי קודם כל תנשום עמוק הכל בסדר
תזכור שתמיד אפשר לגשת גם למועד ב והכל טוב
תנסה להתרכז יותר על חומר שאתה לא יודע מאשר לחזור על חומר שאתה כן יודע
במה הבגרות?
שואל השאלה:
זה בגרות פנימית בפיזיקה בלי מועד ב
אנונימי
שואל השאלה:
זה למה אני לחוץ וזה גם מלא חומר
אנונימי
אה פנימית אוקי זה משהו אחר
אז עצה שלי זה לתרגל
תפתור בגרויות משנים קודמות, אם אתה לא מבין תקרא את ההסברים ואת התשובות, זה מאוד עוזר בלמידה
שואל השאלה:
אוקיי תודה אנסה...
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה
אנונימי
באותו הנושא: