6 תשובות
אני לא יודעת בדיוק באיזה תקופה את אבל אני אנסה לעזור לך כמה שניתן
1. קודם כל לקחת פסק זמן מהכל לעשות מקלחת חמה אפילו לשבת באמבטיה
ללכת לעיסוי מרגיע אצל מטפל הוליסטי
לשתות צמחי באך כמו רסקיו
לצאת למסעדה חלבית או בר קפה עם חברות או לבד או עם בן הזוג בשביל לאוורר את הראש
לעשות אפילו הליכה קלה זה ירגיע אותך וגם יעזור לך לארגן את המחשבות
2. עכשיו כל בעיה אפשר לפתור אין צורך להכנס ללחץ נפשי
למשל אם יש לך בעייה כלכלית תמיד אפשר לקחת עוד עבודה נוספת או להגדיל שעות בעבודה הנוכחית או להעזר עם משפחה או לקחת הלוואה מהבנק
3. אם יש לך בעיה עם הזוגיות זה הזמן ללכת ליועץ נישואין או לפתור את זה אחד על אחד בכוס קפה ששניכם רגועים
4. אם את סטודנטית בתקופה של מבחנים תמיד את יכולה לגשת למועד ב "
ולהשתדל לעשות את המקסימום
5. אם קשה לך עם הילדים שלחי אותם לחוגים
ואם כל מה שכתבתי לא עזר אשמח לעזור לך בפרטי
דבר ראשון - גם אם את בטוחה שזה בא בעקבותצ לחץ כלשהו, תפני לרופא.
תפקוד הלב חשוב מאוד בתפקודך הכלליוכדאי להתייעץ איתו.

עכשיו שאמרתי את זה, יש מה לעשות כדי לטפל בתפקופה הלחוצה שאת עוברת.
הרעיונות שהעלו כבר טובים. בנוסף יש לשאול לגבי התפקוד הכללי שלך. לבדוק איך וכמה זה משפיע עליך משך היום. האם זו תופעה מוכרת אצלך או משהו חדש... ולפי זה לבנות דרכי פעולה לגבי המשך - אם זה שיחות, דמיון מודרך, לוגותרפיה, וכו' במקביל לחלק מהרעיונות שהועלו.

אשמח לענות על שאלות נוספות שיהיו לך.

בהצלחה
אברהם
גם אצלי זה ככה, בדרך כלל אחרי שאני שותה קפה, כנראה שמומלץ להימנע משתיית קפה וקפאין
אנונימי
הי
חשוב מאוד להחזיר את המצב לאיזון משום שהנפש לא באיזון כך גם הגוף שלנו.
יש דרכים שונות להרגע:
אם מחשבות מטרידות אותך ממליץ לקחת דף ולרשום את המחשבה השלילית ולצידה את התיקון (ההגיוני). אם מדובר בחוסר ביטחון מסויים תיקון המחשבה משלילי לחיובי יכול לסייע לדוגמא.
אין סיכוי לעבור את המבחן אני כשלון!
המחשבה המתקנת: יש לי סיכוי גבוה לעבור, אני למדתי ואני יודעת את החומר ואין סיבה שאני לא אעבור אותו.
שינון של המחשבות המתקנות עובדות על התת מודע
תרשמי את התכונות החיוביות שלך ותקראי אותם
תעשי דימיון מודרך תשכבי במיטה תעצמי עניים דמייני עצמך בסיטואציה המלחיצה שאת עוברת אותה חלק, זה מסייע
תעשי משהו לנפש-שעה של מוזיקה טובה, הליכה, יציאה עם חברות.
אפשר להעזר בטיפות פרחי באך זה מסייע להרגעה.

בהצלחה
אם זה משהו שאת יכולה לשף עם מישהו, כדאי שתעשי את זה. לא סתם כתוב במקורות:"דאגה בלב איש ישיחנה".
בנוסף אני ממליצה לך לארגן את המחשבות והרגשות ולהוציא את מה שאת חושבת שלא דחוף לך לחשוב ולהתייחס אליו כרגע כי אחרת זה יכול להתבטא בשרירים תפוסים ובעוד תסמונות שאני די בטוחה שאת לא רוצה...
בהצלחה!
אנונימי
גם לי זה קורה לפעמים, צריך קודם כל להפסיק לחשוב על הדברים שמפריעים/מטרידים, ולהתחיל לחשוב על דברים שמשמחים, טובים, מהנים, מרגיעים. בנוסף לכך לעשות דברים שמרגיעים אותך וגורמים לך להירגע ולהרגיש יותר שלווה ויותר רגועה. לי זה עוזר (אם באמת תצליחי להעיף את המחשבות המטרידות אני מאמין שזה יעזור גם לך)