3 תשובות
מבין אותך ויודע שקשה, אני יכול להבין את ההרגשה שלך ולמה את לחוצה. תנסי לחכות לזה ולדבר עם חברות שלך ולחזק את הקשר עד אז וככה יהיה להם יותר אכפת, תנסי להגיד וואו אני מתרגשת עוד כמה ימים יש לי יהומולדת. וככה הם בטח יעשו את זה אם את לא באיזשהו חרם או משהו כזה. בהצלחה.
גם אצלי ככה ורק איזה 7 בנות בלחץ מעלות לי סטורים למרות שכולם מכירים אותי אבל אני לא מקובלת
אנונימית
תתעודדי בזה שהעלו לי סטורי ליומולדת רק פעם אחת