3 תשובות
לפעמים זה ככה
כן, אבל אין מה לעשות צריך להשלים עם המצב ולנצל את הזמן כמה שיותר
הזמן יעבור בכל מקרה
הזמן יעבור בכל מקרה
בשלב מסויים כולנו גדלים ולהשאר בגיל הזה כל הזמן אומנם נראה כיף בהתחלה, אך בשלב מסויים זה ממצא את עצמו.
באותו הנושא: