5 תשובות
אדק אני לא מתמודדת עם זה. אני פשוט יודעת שאני יותר בוגרת ושאני יותר מזדהה עם מבוגרים. זה לא קושי מבחינתי רוב הזמן
מה הכוונה?
שהשנים עוברות אבל אתה עדיין מרגיש ילד?
שואל השאלה:
^^כן שאתה מרגיש עדיין ילד
אנונימי
אז כן
נתקעתי אי שם בגיל 4
כרגע אני פשוט משלימה עם זה
באותו הנושא: