5 תשובות
לגטימי :)
רק אתה
נשבעת הייתי טים בריכה ולא סבלתי את הים וגם עכשיו אני לא סובלת את הים אבל הוא עדיף על בריכה פי אלףף
לא רק אתה.
גם אני ככה בדיוק
L.E
לדעתי לא אבל אני כבר לא נכנסת לבריכות ילדים וזקנים משתינים בבריכה העמוקה כל הזמן ויש שם תמיד שיערות אז עדיף כבר ים