4 תשובות
אתה כנראה לא בסביבה טובה אם אתה חושב ככה, לא כל החברויות כאלה.
רובן כן, אבל יש כאלו שלא.
כנראה שאתה נמצא בסביבה רעילה . תחשוב על זה .
לא כל החברויות ככה . זה נורה אדומה לדעתי
לא כל החברויות ככה . זה נורה אדומה לדעתי
וואלה לא לי יש חברה שהייתי חברה שלה ולא נטשתי אותה כשהיא נכנסה לדיכאון שנתים לקח לה לצאת מזה ואני הקשבתי לה כל הזמן והייתי שם בשבילה
היום 3 שנים אחרי אתה יודע בכלל איזו חברות יש לנו?
היום 3 שנים אחרי אתה יודע בכלל איזו חברות יש לנו?
באותו הנושא: