13 תשובות
נכון. זה לא בריא.
זה בריא כל עוד זה בלי שמן או משהו
לא הכי בריא שיש.
תלוי במרכיבים של הרול.
זה כן!! קראתי בפוסט אחד של תזונה שיש בזה מרכיבים עם ערכים תזונתיים בריאים, למשל הירקות בסושי, הדגים, אלו דברים בריאים.
לא בריא אבל לא מזיק ברמה גבוהה
באורז של הסושי נהוג לשים סוכר (לא בכמות גבוה אך לא קטנה)
הכל תלוי!
סושי זה בריא מאוד
אורז , דגים, אצה, ירקות
מה לא בריא פה
מסתבר שסושי זה לא בריא בידיוק כמו המבורגר, גם אני הייתי בשוק
אם הוא לא מטוגן. אז זה בריא.
כי יש סושי לא מטוגן ויש מטוגן.. זה תלוי מה לקחת
אנונימית
זה מאוד תלוי, אם הוא מטוגן או לא מטוגן, וגם מה יש בתוכו, נגיד אם יש בו ירקות כמו אבוקדו/גזר/מלפפון/בטטה/פטריות ועוד כל מיני אז כן זה בריא באצות יש אומגה 3 ואורז זה גם טוב