9 תשובות
שמן זיצ
חמאה יש בה הרבה יותר שומן רווי.
חמאה
יש לו הכי מעט קלוריות אם אני זוכר נכון
שמן זית זה דבר מאוד בריא
לילו וסטיץ אני מבינה שגם אתה ראית היום חדשות
מהכי בריא לבריא ביותר:
שמן זית
חמאה
שמן רגיל
ולמה בדיוק? בלה בלה בלה אומגה 3, בלה בלה בלה שומן טראנס, בלה בלה בלה סקנדל חברות סוכר
אם את באמת רוצה לדעת עוד תראי את הסרטון הזה הוא איזה 7 דקות ויש בו כל מה שאת צריכה לדעת
שמן זית
חמאה
שמן רגיל
ולמה בדיוק? בלה בלה בלה אומגה 3, בלה בלה בלה שומן טראנס, בלה בלה בלה סקנדל חברות סוכר
אם את באמת רוצה לדעת עוד תראי את הסרטון הזה הוא איזה 7 דקות ויש בו כל מה שאת צריכה לדעת
קישורים מצורפים:
לא האמת שלא ראיתי פשוט אני יודעת
חמאה נחשבת הכי פחות בריאה בגלל סוג השומנים שהיא מכילה.
כלל אצבע, לרוב שומן שהוא במצב מוצק בטמם' החדר פחות בריא משומן נוזלי.
כלל אצבע, לרוב שומן שהוא במצב מוצק בטמם' החדר פחות בריא משומן נוזלי.
באותו הנושא: