8 תשובות
כן זה ממש בריא, וואו כל הכבוד
שואל השאלה:
עם אני אוכלת בלילה את הפייבר זה יוצא 341 קלוריות

ועם אני אוכלת את הלחמנייה זה יוצא 461 קלוריות
שואל השאלה:
לכל היום^
את מענה את הגוף שלך זה יתנקם בך בסוף מניסיון.
לאכול יותר ולהתייעץ עם מומחה
אנונימית
כן זה מעולה, רק תזכרי לשתות מים 3>

ובאמת שכמה קלוריות את אוכלת זה לא חשוב, את מהממת כמו שאת ואין עוד אף אחת כמוך. תאהבי את עצמך
בבקשה אל תספרי קלוריות... קשה לצאת מזה.
תאכלי יפה שלי, אל תרעיבי את עצמך.
אם את רוצה לאכול בריא (למרות שידוע לי שהמטרה פה היא הרזייה) תתייעצי עם דיאטנית או שתבני לעצמך תפריט בריא באתר של חלי ממן שמכיל מזון מכל קבוצות המזון ומגיע לרף הקלוריות שאת צריכה לאכול.
לא לאכול פחות, זה פוגע בגוף שלך ובמיוחד בגיל כל כך צעיר, אם הגיל שלך בפרופיל הוא נכון.
שואל השאלה:
תודה רבה לכן:))