3 תשובות
לא.
הדקירה עצמה אותו דבר
אולי רק זה שתצטרכי לעשות אגרוף וליישר אותה והגומי הזה
אבל זה כאב של שריר תפוס זה לא אמור להיות כאב מוגזם
לא קשור