3 תשובות
לא.
הדקירה עצמה אותו דבר
אולי רק זה שתצטרכי לעשות אגרוף וליישר אותה והגומי הזה
אבל זה כאב של שריר תפוס זה לא אמור להיות כאב מוגזם
אולי רק זה שתצטרכי לעשות אגרוף וליישר אותה והגומי הזה
אבל זה כאב של שריר תפוס זה לא אמור להיות כאב מוגזם
לא קשור
באותו הנושא: