5 תשובות
אממ אם אני לא טועה זה שהמדים הכחולים הם שוטרים רגילים והמדים השחורים חוקרים.. נראה לי..
יש גם שוטרים ביחידת יס"מ הם במדים שחורים
כל ארץ והצבע שלה למדים..
שואל השאלה:
מה זה שוטרים יצוגיים?^
אנונימי
המדים הכחולים זה לשוטרים יצוגיים והשחורים לשוטרים רגילים