14 תשובות
אוטומט
שואל השאלה:
כן אני לא בטוחה מה כדאי
כאילו המורה שמצאתי הוא אוטומט ואני ממש מתלבטת
אנונימית
אוטומט הכי פשוט לא צריך להתעסק עם הילוכים..
כיום רוב המכוניות הם אוטומט
גם אני התלבטתי ואמרתי שאני אתחיל ידני מקסימום לא ילך אני אעשה אוטומט כי מה איכפת לי שתהיה לי עוד אופציה לנהוג גם על ידני ?
בישראל ובארצות הבאית רוב המכוניות הם אוטומטיות, באירופה יש יותר ידניות אבל גם כמובן יש אוטומטיות וזה גם במגמת שינוי היות ויש חברות שהפסיקו לייצר ידניות...
שואל השאלה:
זה נכון שעל אוטומט אי אפשר לנהוג בחול?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילן יש שם הרוב ידני
אנונימית
באירופה זה נכון, אבל יש אוטומטי גם, פשוט פחות
אוטומט
גם לי אמרו שכדי לנסוע בחול צריך ידני
אז זה לא נכון, ניראלי יש מדינה אחת שאפשר בה רק ידני... לא זוכר את השם אבל, לא באירופה
ידנח
ידני
את מתלבטת מה ללמוד?
אוטומטי