14 תשובות
מעלה
זה מראה לי שהוא לא פוזות
מוריד ברור מה הם תינוקות? לבנים אסור לבכות
לא מעלה ולא מוריד למי אכפת
תלוי באיזה מידה כן
איזה בת הייתה רוצה לצאת עם גבר שבוכה על שנייה
פעם בכמה זמן ולא באופן מוגזם
לא זה ולא זה
זה פשוט טבעי ורגיל אם יש צורך לבכות תבכה וזהו
למה שזה ישנה משהו
מעלה. גם לבנים יש רגשות
וואי אתמול בכיתי הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
כי הם בוכים אז זה מוריד להם מהגבריות ואז אף אישה לא תאהב אותם כי הם נשיים
אנונימי
מה אתה מסתלבט? לבכות זה אנושי, אם זה מוריד למישהו בגלל שגבר בוכה אז זין על אותו בן אדם
זה לא מעלה שהוא עצוב
אבל כן מעלה שהוא לא מפחד לפתוח את הרגשות שלו ולבכות
זה לא מעלה ולא מוריד זה טבעי לגמרי
מה הבעיה עם בנים שבוכים לא הבנתי?
מעלה.
לא מוריד ולא מעלה זה דבר אנושי לגמרי