59 תשובות
לא מעלה ולא מוריד , בכי משמע הבעת רגש
לא מוריד ולא מעלה. זה דבר טבעי ובבסיסי זה ממש שטחי שזה יעלה או יוריד למישהו בגלל משהו כזה
לא מעלה ולא מוריד
לדעתי מעלה
לא מוריד ולא מעלה
כן זה חשוב שגבר לא יהיה אטום רגשית וידבר על הרגשות שלו אבל לא משנה באמת אם הוא בוכה חוץ מזה שכולם בוכים מתישהו בחיים
כן זה חשוב שגבר לא יהיה אטום רגשית וידבר על הרגשות שלו אבל לא משנה באמת אם הוא בוכה חוץ מזה שכולם בוכים מתישהו בחיים
אנונימית
לפי דעתי זה חמוד
לפי דעתי מעלה
מעלה כי זה אומר שהוא נפתח בפנייך ושהוא לא מפחד להוריד את ההגנות ליידך וזה מראה גם על כנות
מעלה, זה מראה שיש להם רגשות ולא מנסים לשחק אותה גברים, הם פשוט הם.
זה לא מעלה ולא מוריד, מעלה העובדה שהם מרגישים איתנו בנוח
מעלה, אלה אם ממש עושים את זה על כלום.
מעלה
מחרמן ברמות. תבכה עליי אבאלה
תלוי, לא עכשיו בכיין אבל אם זה לא מוגזם אז זה דווקא ממש מעלה
אנונימית
היום זה נתפס כביכול כדבר לא לגיטימי בכלל לכן אני מעריכה גבר שבוכה כי זה מראה שיש לו ליטרלי רגש כמו כולם ולא מקשיב למה שהסביבה אומרת.
"של הים" אימאלה אני מתה לכי לעשות ביד לעצמך מה יש לך
אם הוא לא בוכה בכלל מעלה
אם הוא בוכה מסיבה הגיונית ולא מכל שטות אז לא מעלה ולא מוריד
ואם הוא בוכה מכל דבר אז מוריד
אם הוא בוכה מסיבה הגיונית ולא מכל שטות אז לא מעלה ולא מוריד
ואם הוא בוכה מכל דבר אז מוריד
של הים את גאונהההה
בנות אוהבות
בנות אוהבות
יובל תבכה עליי אבאלה
ליטרלי לא מזיז
לבנים יש רגשות, זה טיפשי שהחברה מצפה מהם להסתיר אותם.
מותר להם לבכות ולהביע רגש, זה לא אמור לשנות שום דבר לגביהם וזה לא אמור לקבוע את הגבריות שלהם.
לבנים יש רגשות, זה טיפשי שהחברה מצפה מהם להסתיר אותם.
מותר להם לבכות ולהביע רגש, זה לא אמור לשנות שום דבר לגביהם וזה לא אמור לקבוע את הגבריות שלהם.
לא זה ולא זה
אין סיבה שיוריד או יעלה לי ממישהו כי הןא מתנהג כמו בן אדם ולא כמו רובוט
אין סיבה שיוריד או יעלה לי ממישהו כי הןא מתנהג כמו בן אדם ולא כמו רובוט
זה מעלה קצת כי זה מראה שהוא לא מפחד להביע רגשות.. אבל בכל מקרה זה אמור להיות לגיטימי ולא להעלות או להוריד, זה רק בגלל שהיום זה משהו שכביכול לא אמור לקרות..
אנונימית
מעלה
כי הוא פתוח אליי ולא מנסה להסתיר את עצמו
כי הוא פתוח אליי ולא מנסה להסתיר את עצמו
מוריד
גבר צריך להביא לי ביטחון ולא לבכות כל שניה על כל דבר קטן
גבר צריך להביא לי ביטחון ולא לבכות כל שניה על כל דבר קטן
אנונימי
לא זה ולא זה, כמובן שנחמד לראות מדי פעם דבר אנושי כמו בכי אבל גם בלי אתה בן אדם, ככה שזה לא משנה
מעלה
לינשום מוריד?
מעלה
מוריד רצחח,גבר שבוכה הוא לא גבר. רק נשים צריכות לבכות, גבר שבוכה זה מביך
אנונימית
בכי זה הבעת רגש. זה טבעי ונורמלי לבכות.
מעלה
מעלהה
^^^^^^^ אני בת. ואני נחנקת כרגע.
תחנקי
הפסקתי לנשום כי אמרתם שזה מעלה
קיצר מפנים אותי עכשיו אעדכן אתכם איך הלך כבר בבית החולים
קיצר מפנים אותי עכשיו אעדכן אתכם איך הלך כבר בבית החולים
^ איזה צהוב אני מת
מעלה זה אומר שהם רגישים אבל לא בוכים כול הזמן פעם ב..
לא אכפת לי..
מעלה זה מראה על שהם רגישים
זה לא מעלה, אתם לא מיוחדים
וזה בטח לא מוריד
מה שכן מוריד זה בנים שחושבים שלבכות זה מעלה או מוריד אחמ אחמ...
אתם בני אדם למה שזה יהיה אחרת אצלכם מאיך שזה אצל הבנות.....
וזה בטח לא מוריד
מה שכן מוריד זה בנים שחושבים שלבכות זה מעלה או מוריד אחמ אחמ...
אתם בני אדם למה שזה יהיה אחרת אצלכם מאיך שזה אצל הבנות.....
אנונימית
חשוב להבין שכל מי שעונה פה זה סובייקטיבי עבורו, כן יש אנשים שכשבן זוגם שהוא הדמות הגברית במערכת יחסים בוכה זה מוריד להם מסיבה כזאת או אחרת וזה טבעי לבנאדם להרגיש מה שהוא מרגיש לא צריך לשפוט אף אדם מה שהוא מרגיש או מה שהוא מפסיק להרגיש גם אם אתה בן שבוכה אתה תמצא את הבן/בת זוג לחיים שלך שיאהבו אותך כמו שאתה הכל טוב לא צריך לשאול ולבחוש בנושא תהיה אתה ותהיה בסדר
מוריד
לא הבנתי מה זה השאלה הזאת דיי
מה אתם רוצים מבנים? שיבכו כמה שבא להם גם להם יש רגשות וטפ
מה אתם רוצים מבנים? שיבכו כמה שבא להם גם להם יש רגשות וטפ
כולן פה אומרות לא מוריד כדאי לצאת טוב ואז כשזה אנונימי לגמרי אומרות ההפך.. יש מלא ווידואים בטוויטר של בחורות שאומרות שלא יכולות להסתכל על חבר שלהן אחרי שהוא בכה.
גם אמבר הרד אמרה שאבא שלה אפילו לא בוכה
גם אמבר הרד אמרה שאבא שלה אפילו לא בוכה
אנונימי
האמת שלהסתיר רגשות זה לדעתי חולשה.. כי אתה מפחד מה יחשבו עליך אם תגיד או תעשה את זה.. אבל זה לא מוריד ולא מעלה כי לכל אחד יש זכות לבכות או לפרוק רגש לא?
אנונימית
בנים לא בוכים ,ציבור
לי אישית מעלה בלי שום ספק ממלא סיבות שאין לי כח או זמן למנות אותן עכשיו אז... ביוש
לי אישית אם זה משהו שקורה יותר מפעם פעמיים מוריד
אני בעצמי לא בוכה, שלא יבכה גם
אני בעצמי לא בוכה, שלא יבכה גם
הכוונה ללהקת בנים שבוכים?
אנונימית
גבר בוכה זה לא מוריד ולא מעלה זה הבעת רגש
מה שמעלה זה שהוא מרגיש בנוח לבכות לידי
מה שמעלה זה שהוא מרגיש בנוח לבכות לידי
מעלה זה חמוד
אתם יכולים לעשות לי מינוסים אבל אני לפחות אומרת את האמת
מעלה ברמות (זה פשוט מראה שיש רגש)
אבל תעשה מה שבא לך אל תבכה סתם ככה
אבל תעשה מה שבא לך אל תבכה סתם ככה
damnrightiam
גם אם הוא הדמות הגברית אן הוא יבכה לו יגרום לו להיות פחות גבר.. חוץ מזה מה ציפית שהדמות הגברית תהיה האישה?
גבר, זה לא מחמאה, זה ליטרלי ציון של מגדר.
גם אם הוא הדמות הגברית אן הוא יבכה לו יגרום לו להיות פחות גבר.. חוץ מזה מה ציפית שהדמות הגברית תהיה האישה?
גבר, זה לא מחמאה, זה ליטרלי ציון של מגדר.
אם לא**
אני חמוד כשאני בוכה .
לפעמים אני מסתכל במראה כשאני בוכה
אני עוצר לרגע מסתכל על העיניים שלי ...
ומתחיל לצחוק פתאום ..
ואני חולה על הקטע הזה :))
חחח מתת מעצמי עכשיו
לפעמים אני מסתכל במראה כשאני בוכה
אני עוצר לרגע מסתכל על העיניים שלי ...
ומתחיל לצחוק פתאום ..
ואני חולה על הקטע הזה :))
חחח מתת מעצמי עכשיו
כאילו אם הוא בכיין רצח אז כן