14 תשובות
לא ממש לא. זה לא מעלה ולא מוריד אתם בני אדם כמו כל אחד ומותר לכם לבכות ולדבר על רגשות
ממש לא זה מראה שהם אנושיים
לא לכולם יש רגשות ולדעתי זה גם חמוד
נוכל לבכות ביחד
ביי
נוכל לבכות ביחד
ביי
ממש לא
גם לבנים יש רגשות..
זה עדיף מאשר שישחקו אותה חסרי רגשות כל הזמן
גם לבנים יש רגשות..
זה עדיף מאשר שישחקו אותה חסרי רגשות כל הזמן
דווקא זה מעלה אבל לא יותר מדיי
אנחנו ליטרלי בני אדם עם רגשות, מחשבות וקשיים
מזה השאלה הזאת
מזה השאלה הזאת
ההפך מעלה
אמלה ממש לא זה השיא
זה מוסיף רצח
זה מוסיף רצח
ממש לא
אני גבר ולפעמים אני בוכה ונשים אוהבות גברים רגישים
ממש לא, זה מראה על רגישות ופתיחות
אני אישית מעדיפה בנים חשופים רגשית
אני אישית מעדיפה בנים חשופים רגשית
ממש לא אנחנו גם עם רגשות
ממש לא להפך זה מראה שהם מראים לך את עצמם וזה מצרך נדיר אצל בנים..
לא
באותו הנושא: