16 תשובות
מה? מעלה או מוריד? זה ליטרלי אנושי. אמאלה מה כאילו-
הכל טוב כולם בוכים
זה לא מעלה ולא מוריד
לרוב הבנות מעלה
כי יש את הסטיגמה המטומטמת הזאת שבנים לא בוכים וזה ממש לא נכון
זה מוציא אותו חמוד וריגשי
מעלה
לא בוכה שנשבר לו הפלאפון
בוכה ומביע רגשות
מעלה
למה שזה יורד הוא בן אדם ויש לו רגשות אבל אין מה שיעלה כי הוא בוכה כמו כול שאר בני האדם
מעלה
לא ולא,
לא כזה אכפת לי אם הוא בוכה או לא,
פשוט שהויסות הרגשי שלו יהיה נורמלי (שלא יבכה על כל דבר קטן וגם שלא יהיה סופר קר וחסר רגשות), כל עוד הוא לא קיצוני הכל הולך
נחמד שאתן אומרות מעלה אבל אני לא יודע אם אני מאמין לזה כל כך, מהניסיון שלי זה ממש מוריד לבנות
מעלה חד משמעית
אנונימית
^^^^^^^חמוד זה לכלבים *_*

על מה המינוס יתחתון
^^
יא מכוער רצח זה שנפלת על כונאפות לא אומר כולן ככה צא מהסרט חאלס להכליל
אנונימית
לא זה ולא
למה שזה יעלה? וזה לא מוריד.
מעלה, זה מראה שיש לו רגשות שהוא פתוח לידי מרגיש בנוח
אנונימית
אני יודע שזה מעלה להן
זה מראה שהוא רגיש ולדעתי זה כלל לא מוריד