9 תשובות
זה סבבה, תלוי אם את אוהבת
חברה שלי עושה (14)
סבבה. רק לא כל תור, ממליצה מדי פען גם לק רגיל :)
שואל השאלה:
את חושבת שזה מתאים לגיל?
את חושבת שזה מתאים לגיל?
אנונימית
אני עושה
אנונימית
ואני בת 14 התחלתי ב 13וחצי חח
אנונימית
אני חושבת שכן. תלוי בך בעצמך לא בנו
זה בסדר חברה שלי גם עושה
שואל השאלה:
גם לדעתי
גם לדעתי
אנונימית
באותו הנושא: