9 תשובות
כי יש אנשים שזה כן פוגע בהם
ניגה כל אחד נעלב מכל דבר היום
תמיד יש גזענות המילה הזאת זה לא מה שיהרוס בנאדם
תאמת עשו מזה טרנד בעיקר, ממש הקצינו את זה.
אבל אי אפשר לשפוט בכל זאת היסטוריה קשה וזו מילה גזענית אז צריך לכבד
כי זאת מילה עם היסטוריה, מילת גנאי שהאנשים הלבנים כינו את השחורים
זה לא פוגע בך כי את לא ממשפחה שחוותה עבדות בארצות הברית, לא השתמשו במילה הזו כנגדך כדי להזכיר לך שאת קטנה ושאת כלום. רוב האנשים (הלא שחורים) שאומרים את המילה הזו עכשיו הם נאו נאצים וגזענים.

זה כמו שיקראו לך כושית, רק שהn word יותר פוגעת. יש לה משמעות יותר כבדה.

לא לכל השחורים יש את אותה היסטוריה.
FML
על מה? לא הבנתי
שואל השאלה:
כן הם כן סבא וסבתא שלי מי את שתגידי לי את זה בלי להכיר אותי אפילו ? ^^
אנונימית
מישהו יכול להסביר לי?
שאומרים לשחור ניגה כאילו? יש לי חברים שחורים תמיד קוראה להם ניגס שלי והם מביאים לי מכות ^l^