24 תשובות
שואל השאלה:
ולוקחים את זה ממש רחוק
אנונימית
איזה טיפשים אם הם קוראים ככה אחד לשני חחח הם מקללים את עצמם פשוט
זאת מילת גנאי מאוד מזעזעת, זאת מילה שיש מאחוריה היסטוריה
שואל השאלה:
אבל מה זה אומר שזה ככ מוגזם ומזעזע
אנונימית
בדור שלנו זה הפך לבדיחה ומילת סלנג אז זה בסדר בעיניי
פעם למילה הייתה יותר משמעות עכשיו עדיין יש לה משמעות אבל אני חושבת שברגע שמתחילים לשים את זה בכל שיר ויש כאלו שפשוט אומרים את זה באמצע כל משפט המילה מאבדת מהמשמעות ופשוט מישהו שאומר את המילה הזאת והוא לבן מבטלים אותו
אנונימית
פעם הכהי עור חוו גיזענות מאוד קשה בארצות הברית.. קראו להם ניגרים ועשו מהם עבדים, כיום הם קוראים ככה אחד לשני ולא מרשים לאף אחד אחר להגיד את זה, בואו אנחנו הלא כהיי עור נמציא גם מילה משל עצמנו
שואל השאלה:
אבל למה לוקחים את זה ככ רחוק
ולמה שיורדים על בן אדם לא לוקחים את זה ככ רחוק
אנונימית
זו רק מילה שאני בטוח שרוב האנשים ב2021 לא יודעים מאיפה היא הגיע.
יודע מה? קח דוגמה קלאסית אני לומד בבית ספר של ערסים לצערי
אנשים זורקים מילים כמו יבן זונה או שרמוטה או כל מיני מילים אחרות
קיצר שאלתי 34 תלמידים אם הם יודעים מה הן אומרות.
זה כלכך מפגר, מה זה בן זונה? בן של מישהי שעוסקת בזנות! מה כלכך קשה להבין?
בתור יהודים שעברנו הרבה דברים מזעזעים בהיסטוריה שלנו תנסי להבין גם אותם
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
ממליץ לא לומר אותה בגלל הקהילה הלהטבית וילדות בנות 13-16 שאין להן מושג מהחיים שלהן.
זאת לא סתם מילה
זאת מילת גנאי שיש מאחוריה מלא הסטוריה נוראית
שואל השאלה:
לא יבטלו אותך על זה ולא יתחילו עלייך הייט נכון?
אנונימית
^ של להעביד שחורים? מה עם יהודים? שואה? מצרים?
יש לנו "מילה"? וגם אם הייתה היו מזלזלים בה ואומרים אותה
צודק, עלינו זה לא יעבוד
אתה ככ רוצה שתהיה לך גם "מילה"??? זה מה שחשוב לך?
וואלה כן.
אנשים שחכמים ממני נלחמים על להגיד ניגה, אני רק אומר שזו רק מילת גנאי בדיוק כמו שאר הקללות. לא יותר מזה.
נו באמת.. איזה ילדותי ושטותי ככ, מה זה משנה למי יש "מילה" או לא, מה זה השטויות האלה,
תגיד תודה שאין לך "מילה" כזאת וזהו.
I:
וואלה מסתבר שיש
קיק
כי לגיט ביקשו ממכם לא להגיד מילה אחת ועדיין אמרתם אותה...
ה-n word לא משנה לי, אבל אנשים לפעמים עושים בכוונה, יש היסטוריה מאחורי המילה הזו. זה לא ככ קשה לדלג על מילה בשיר, לא ביקשו ממכם להפסיק לשיר אותה
פשוט לא לעשות את זה בציבור
שואל השאלה:
אבל זאת רק מילה..
אנונימית
בצדק לוקחים את זה רציני, לגיטימי ביותר בעיניי שיקחו את זה רציני, זאת מילת גנאי מאד חזקה שיש היסטוריה מאד מזעזעת מאחוריה, זאת לא מילה שכל בן אדם יכול לומר,
זאת ממש לא "רק מילה" היא כינוי גנאי שמופנה בדרך כלל כלפי אנשים שחורים, אבל בעיקר לאפרו-אמריקאים, זה בעצם אומר עבר כלומר slave, בגלל שהעבידו את האנשים השחורים וזאת הייתה כמילת גנאי כלפייהם, זאת לא סתם מילה, יש מאחוריה משמעות והיסטוריה זאת מילה שיכולה לגרום לאנשים מסויימים כאב, מזעזע בעיניי שיש אנשים שחושבים שזאת "כולה מילה" גועל נפש,
תכבדו.
I:
כי היו נוהגים להשתמש במילה הזאת בתור מילת גנאי לאנשים כהיי עור