38 תשובות
כלכך נכון
גם זה כבר לא מעליב אף אחד זה סתם לחפש למה להיטפל
מקבלת את הדעה שלך לגמריי. אך אם יש אנשים שאוהבים את זה מה הבעיה?
זכותם. הכל בסדר.
ErO
לא יודע מה איתכם יש לי n word pass מחברים אס אני מסודר
מה זה החרא הזה " n word pass" כולה מילה מה הפכתם אותה לאסורה
זה לא מעליב אף אחד וזה סתם ילדות מטומטמות כמו נעמה בולשיט מנסות לעשות דרמות
מה מה קשור נראה לך שזה התחיל בישראל עם נעמה בולשיט החרא הזה?
לא על זה אני מדבר
אני מדבר על זה שאם מישהו אומר במהלך שיר את המילה הזאת הן מתחילות הפגנה והורסות לבן אדם את החיים
כל עוקבת של נעמה חושבת שמי שאומר את זה הוא גזען
n word pass זה נחמד והכל
אבל האם יש לכם את היהודון pass?
אנונימית
מסכימה לחלוטין
חחח מה היהודון pass כולל
מסכים איתך, בכללי כל הקטע של ה-n word מטופש. כל שחור יכול לומר את זה, אבל מה לאתיופים בישראל ולעבדות בארה"ב?
מה הבעיה לומרnigger זה שאנחנו לא אומרים מילה מסויימת רק מדגיש את המשמעות שלה זה כמו לומר שכושי זו מילה רעה אבל כוש זה מוצא כמו במגילת אסתר מהודו ועד כוש
אני מסכימה שלט צריך לומר אותה סתם ככה לאנשים, אבל כשהיא בשיר ומבטלים אנשים זה פאקינג מצחיק ומטומטם
כן די זה נהיה מגעיל לחפש אנשים כדי לבטל אותם
כ ן
כל העניין הזה של "לבטל" אנשים זה סתם ילדותי ומטומטם. ובאמת יש אנשים שלא יודעים מה הם אומרים ופשוט שרים מה שהם שומעים וזו לא אשמתם.
אמאלה אני ככ מסכימה
אם ככ נח לו להגיד את זה ועוד בשיר, שיצפה שישירו את זה
יאללה
לא אשמתו של הזמר שאנשים לבנים בחרו להשתמש במילה הזאת בתור מילת גנאי והתעללו בהם. שאלה מטומטומת חצי מהאנשים שהסכימו איתך אין להם מושג בכלל
אנונימי
דמייני שאיזה בחור לבן היה קורא לכל החברים הלבנים שלו "kikes" (יהודונים בכינוי גנאי)

איך היית מרגישה?
^אז למה
שהזמרים
ישימו
את המילה הזאת
בשיר?!?!
changesbabe ממש כואב לך שאוסרים עלייך להגיד את המילה הזאת אה
להגיד את זה סתם ככה זה דפוק אבל אם זה בשיר מה הבעיה אל תבטלו מילה אחת בשיר תבטלו את כל השיר אם זה כזה מפריע לכם אם היה שיר עם המילה יהודון לא הייתי שומעת אותו הייתי מחרימה את השיר לא את המילה יהודון אבל אם אתם בעצמכם שרים אותו ובסדר עם כל שחור ששר אותו וגם עם כל לבן ששר אותו רק שלא יגיד מילה אחת זה מטומטם
אנונימית
חח זה כמו שגרמנים יקראו לך יהודון אנחנו יודעים לבכות על אנטישיות יפה יפה אבל לכבד אוכלוסיות אחרות פחות.... זו מילה עם היסטורייה שיש בה כל כך הרבה משמעות השחורים משתמשים בזה כמו לקרוא אחד לשני "אחי" או "יגבר" כזה
אנונימית
אם זה כלכך מפריע למה אתם משתמשים בה
אני בחיים לא אוציא את המילה יהודון מהפה בגלל כל ההיסטוריה וכל האנשים שזה פגע בהם וזאת לא מילה רגילה זה כינוי גנאי - יהודי קטן
לעומת ניגר שזה שחור אז ברור שאין מה להיפגע בזה ואם יש אז למה אתם פאקינג משתמשים בה כל היום ושמים את זה בכל שיר כל שיר
אנונימית
מסכימה איתך לגמרי.
אי אפשר לשים מילה בשיר ולצפות מאנשים שלא ישירו אותה, זה לא עובד ככה, אתם לא רוצים שאנשים ישירו/ יגידו אותה, אז אל תשימו אותה בשיר!
אני לא הייתי שמה בשיר מילים שלדעתי גזעניות ופוגעניות ואז מצפה שלא ישירו אותן ויכסו את הפה כל פעם שהן מגיעות מה זה אמיתי כל הכיף זה לשיר רגיל ולהנות מהשיר לא להתחיל להסתבך מתי זה יפגע במישהו שדווקא אני שרה למרות שכולם שרים אותו אבל לי אסור כי אני עם צבע עור אחר
אנונימית
וואלה אני לא יכול להגיד לשחורים להגיד או לא להגיד את זה כי זה ממש לא ענייני, זאת זכותם להגיד את זה בלי שזה יהיה מעליב מסיבות ברורות
גם אני חושבת אנשים היום רק מחפשים על מה "לבטל אנשים" וכל דבר היום הוא כביכול גזעני. אפילו מבטלים שחורים שאומרים את המילה, אז מי כן יכול?
כן זה לא מכבד לקרוא ככה למישהו שחור אבל להגיד את זה כי יש את המילה בשיר זה לא אמור להיות פוגעני. אנשים סתם מחפשים מאיפה להיעלב, החברה כבר נהיית דפוקה ברמות.
פשוט אל תגידו.
אני לאחרונה למדתי על ההסטוריה של האנשים השחורים וראיתי תמונות של מה הם עברו ואיך התייחסו אליהם ,זה פשוט מזעזע וכואב.
תפסיקו לעשות בכוונה ופשוט אל תגידו.
זה שאתם מתייחסים לזה כאל סתם מילה זה בעיה שלכם,כי יש לזה משמעות.
לא מבינה למה אנשים חושבים שזה מגניב להגיד את זה בכוונה ולזלזל בזה.
אתם לא מגניבים, להיפך.
אז למה הם שרים אותה ? למה לשחורים זה בסדר? למה הם כותבים אותה בכל שיר אם הם לא רוצים שישירו אותה? למה שמישהו ישיר במקום שיהנה מהשיר יצטרך לחשוב מתי הוא יפגע במישהו ואם בטעות הוא שר נהנה ולא שם לב זהו בן אדם מבוטל ומת אז עדיף כבר לא לשיר אותו זה סתם כאב ראש
אנונימית
אם היא מילה כזאת פוגענית למה אתם שרים את השיר לכיף שלכם וכל היום אומרים את המילה הזאת אי אפשר להחרים מילה משיר תחרימו את כל השיר
אם תחרימו את כל השיר גם הלבנים יחרימו אותו כי הם יבינו שזה פוגע בכם אבל אם אתם מצפים שאתם תשירו אותו כל היום ותהנו וללבנים זה יהיה אסור אז זה לא חכם במיוחד סליחה
אנונימית
אני לא מבינה למי אתן מפנות את השאלות האלו?
אנחנו כמובן לא נוכל לענות על זה.
וזה שהם עושים את זה לא הופך את זה לבסדר,תפסיקו לקחת דוגמאות גם אם זה הרבה אנשים שעושים את זה זה לא לגיטימי.
כי אם יהודי היה אומר "היהודונים שלי" הייתי חושב שזה אולי לא במקום, אבל לא מעליב. אם זה היה כל בן אדם אחר, הייתי חושב שזה מאוד מעליב. דמיינו איך זה להיות שחור ולשמוע כל הזמן בחורים לבנים קוראים לחברים שלהם בקללה גזענית. אתם לא יכולים להגיד לי לא להגיד יהודון, פשוט כי זה לא הגיוני. לעומת זאת, לאדם לבן (לא יהודי), ברור שהייתם יכולים להגיד לו שזה מעליב. אז אל תכנסו לאם מותר להם או לא להגיד את זה.
יהודון זה לא בסדר להגיד- גם יהודים גם לא יהודים.

וזו בדיוק הנקודה. או שהמילה לא מכבדת- ואז ל*אף* אחד אסור להגיד אותה, או שהיא בסדר, ואז *לכולם* מותר להגיד אותה.
ויודעים מה? מילא אפרו אמריקאים. להם באמת יש שורשים של עבדות. אבל מה הקשר בין האנ וורד לבין אתיופים?
תבדוק מאיפה המילה "ניגר" באה לכלל השחורים האפריקאים מותר להגיד את הn word מהסיבה הפשוטה שהעבדות והגניבת אוצרות טבע היו מכלל אפריקה
המילה ניגר שימשה ככינוי גנאי של הבעלים לעבדים שלהם. ולכן לא קשורה בכלל לאתיופים מישראל, או לישראלים ככלל.
לא הבנתי למה אתה חושב שזה מצחיק/מגניב שאתה אומר את זה