3 תשובות
מסכים
אבל הn word זה צוחק על אפרו אמריקאים שבעבר היו עבדים.
אבל אם אומרים לך בצחוק זה אחלה.
תגידי להם להפסיק ואם הם ממשיכים אז הם מבוטלים
תפסיקו לקחת איזשהו משהו של קבוצה מסוימת ולהעביר אותה עליכם. אתם סתם יוצאים ילדים קטנים.
מלבד זה שה n word זאת מילת גנאי שאמרו לשחורים לפני שנים, המילה "נכה" ו"אוטיסט" זה עובדה שיש אנשים נכים ואוטיסטים בעולם הזה. נכון זה ממש לא יפה להגיד את זה ולכן צריך לעשות הכל כדי להסביר לחברה למה זה לא בסדר לקרוא למישהו מפגר או אוטיסט כקללה.
אבל להעביר איזשהו פגיעה אישית של גזע מסוים למקום אחר ולא קשור זה קצת מוגזם.
שואל השאלה:
^באותה מידה גם כשקוראים למישהו נכה או אוטיסט זה מגעיל ומעליב, לי קוראים נכה במשך 15 שנה וזה ממש לא במובן של הצחוק, ואני מן הסתם כמו כולם לא? גם האפרו אמריקאים כמו כולם, כולנו בני אדם, אז כמו שאמורים לכבד את האפרו אמריקאים כי הם כמו כולם צריך לכבד גם אנשים עם מגבלה מסויימת, זה לא פחות חשוב מזה... אנשים יבינו את מה שאני אומרת רק אם הם יהיו במצב שלי..
אנונימית