13 תשובות
כולם אנשים טובים אלא אם פושעים
בואי נגיד ככה... רוב האנשים בעולם עם רצון לעשות טוב לעזור להפוך את העולם למקום טוב יותר. תכלס אף אחד לא יודע בדיוק איך לעשות את זה.
אז רוב האנשים הם אנשים טובים שעושים רע
בטח, פשוט הם לא תמיד טובים
יש גם הרבה אנשים טובים וכן צריך למצוא אותם , (ולהתרחק מהרעים)
כל האנשים שואפים להיות טובים
טוב זה מוסג משתנה מאדם לאדם טוב של נאצי זה ממש לא טוב של יהודי וכו'..
סלטההטון אתה טועה.

יש גם פושעים שהם לא בהכרח רעים והם עושים פשעים רק כדאי להאכיל את המשפחה שלהם , הבת שלהם , ואפילו "רובין-הוד" היה פושע שגנב כסף מעשירים והביא לאנשים חלשים , אז גם הוא פושע בעיניך? נו באמת קצת שכל לא יזיק לך.

המסקנה היא: גם אלה שעושים דברים רעים לא בהכרח הופך אותם לכאלה :)
כולם טובים עם טיפה של רוע בתוכם .
כן, העולם לא היה קיים בלי צדיקים.
אנונימי
^^ כן, הוא פושע. אין לו זכות לקחת מאחרים מה שהקב"ה נתן להם בשביל קחת מאחרים. אם הוא רוצה - שיתן לעניים משלו.
אנונימי
אנונימי^ .
אבל כל הקטע זה שהוא לקח כסף מאנשים עשירים שהשיגו את כספם בדרכי רוע , למשל בשוחד, שוחט , פרוטקשן וכאלה.

אז רובין-הוד עדיין נחשב לפושע בעיניך?
איך הוא פושע אם הוא נלחם בפושעים בעצמו ?!.
ברור בעיקר בכנסת