7 תשובות
כי לא כולם מבינים אחרים ולא לכולם אכפת מלאנשיים אחרים והדעה השונה שלהם גורמת להם להתנהג מגעיל כלפיי מישהו שאין לו דעה כמוהם
שואל השאלה:
הכרתי אותם מספיק טוב אני ילדה תמימה חברה של כולם כזאת ואז הם ליטרלי אממ לקחו את זה וניצלו אותי
אז את צריכה להתרחק מהם... כמה שיותר ולהיות בסביבה שיהיה לך יותר טוב בה
כי לכל אחד יש הגדרה שונה למה טוב אז יש מספר די מועט שעונים להגדרה האישית של כל אחד
כל אחד יכול להגיד את זה, יכול להיות שאת לא מכירה אותם מספיק או שהם חא מי שהם בבית סףר
יש פשוט שומעים יותר על הרעים
כי יש דעות שונות