15 תשובות
כן, אני.
בטח
ברור!!! אניי
כן את!!
יש הרבה אנשים טובים
אנשים שמצילים חיים
אנשים שמתעניינים בלי לחפור יותר מידי
אנשים שלא יזרו לך מלח על הפצעים ויבינו
אנשים תמימים שאומרים כן לכולם
אנשים שמצילים חיים
אנשים שמתעניינים בלי לחפור יותר מידי
אנשים שלא יזרו לך מלח על הפצעים ויבינו
אנשים תמימים שאומרים כן לכולם
כמובן
כן, תכלס לא כולם רעים אבל אי אפשר לסמוך על אנשים היום וזאת הבעיה ובגלל זה לא יודעים מי טוב ומי לא
ברור, אין כזה דבר בן אדם רע יש בן אדם שרע לו ואם כל אחד יקבל טוב הוא גם יפיץ טוב אז אני חושבת שכן יש כלכך הרבה אנשים טובים בעולם הזה וגם מי שלא זה פשוט כי רע לו בעצמו
שואל השאלה:
brutalism
את מוזמנת לחפור על זה באמת מעניין אותי אם אנשים חושבים שיש אנשים טובים או איך הם מגדירים טוב אני אני כבר לא יודעת מה לחשוב (מאוד מקווה שכן)
brutalism
את מוזמנת לחפור על זה באמת מעניין אותי אם אנשים חושבים שיש אנשים טובים או איך הם מגדירים טוב אני אני כבר לא יודעת מה לחשוב (מאוד מקווה שכן)
^brutalism
הכי מסכימה איתך שיש
הכי מסכימה איתך שיש
שואל השאלה:
למה אתם חושבים ככה? מי או מה גורם לכם לחשוב ככה? או איך אתם מגדירים טוב?
למה אתם חושבים ככה? מי או מה גורם לכם לחשוב ככה? או איך אתם מגדירים טוב?
כע יש הלוואי שיהיה לי אחת טובה
בטח שיש!
אני מכירה כמה
אני מכירה כמה
באותו הנושא: